Met GroenLinks fietsen naar Noordwolde

Op zaterdag 9 september gaan we van start voor een nieuw seizoen met GroenLinks Weststellingwerf.
We beginnen met een fietstocht naar het Buurthuus in Noordwolde.

We vertrekken om 10.30 uur van de parkeerplaats bij Hotel Van der Valk in Wolvega, richting Oldeholtpade.
Dan nemen we het Scheenepad en bij Nijeholtpade steken we de Stellingtenweg over. Vandaar gaat het richting Witte Brugje over de Linde, naar de Ratellaan, over de Jokweg langs de Molenbuurtdrift en zo komen we in Noordwolde aan. Dan is het maar een klein stukje naar Het Vlechtwerk, waarin het Buurthuus gevestigd is.

Luuk de Vries en Marjolijne Hoeksema wachten ons op om 12.00 uur met koffie.
Je kunt een broodje gezond en/of soep bestellen voor eigen rekening. Je kunt ook je zelf meegebrachte lunch gebruiken.
Marjolijne Hoeksema zal ons bijpraten over de recente ontwikkelingen in het Buurthuus.
Over de plannen van GroenLinks zal vanuit fractie en bestuur door Gertrud van Leeuwen en Marlene Postma informatie gegeven worden en ideeën kunnen worden uitgewisseld voor de gemeenteraadsverkiezingscampagne.

Om 13.30 uur stappen we weer op de fiets. De tocht voert dan via De Hoeve naar het fietspad langs de Linde, waar we afslaan naar Hotel Van der Valk.
Om 15.30 uur kunnen we daar afscheid nemen van elkaar.

Voor opgave en informatie: Grieke Land, 0561-613964 of grieland@xs4all.nl
Opgave voor Buurthuus-lunch: voor donderdag 7 september bij Grieke Land (even vermelden of je vegetarisch wilt).
Adres Hotel Van der Valk: Atalanta, 8472 CA Wolvega