GroenLinks steekt handen uit de mouwen voor het Thomashuis tijdens NLDoet

GroenLinks Weststellingwerf deed voor het 5de jaar mee met de Nationale Vrijwilligersactie NLDoet van het Oranjefonds op zaterdag 12 maart. Op deze zonnige dag zijn in de tuin van het Thomashuis in Noordwolde allerlei werkzaamheden verricht. Snoeien, onkruid wieden, borders en het buitenterrein schoonmaken, schilderwerk en het planten van violen in bakken en potten. In het Thomashuis wordt op kleine schaal een veilig en huiselijk thuis geboden aan 8 mensen met een verstandelijke beperking. Samen met  andere vrijwilligers, eigenaren Peter en Francisca Jousma en bewoners staken leden van GroenLinks de handen uit de mouwen en lieten hun sociale hart spreken.

GroenLinks is een partij met sociale en groene idealen. NL Doet is een manier om die betrokkenheid concreet zichtbaar te maken. Vrijwilligerswerk is een belangrijke motor in onze samenleving. Vrijwilligers zijn het kloppend hart van vele sociale initiatieven. GroenLinks Weststellingwerf wil dit deze dag dan ook letterlijk ondersteunen.

NLDoet 12-3-2016 Thomashuis Noordwolde-2