GroenLinks helpt bij opbouw van otteropvang

GroenLinks Weststellingwerf deed voor het 4de jaar  mee met de Nationale Vrijwilligersactie NLDoet van het Oranjefonds op zaterdag 21 maart.

Op deze dag zijn in de tuin van Milieu- en Educatiecentrum de RietNymf in Munnekeburen palen en hekken geplaatst voor de otteropvang. Ook is er een grote kuil gegraven voor een bassin voor jonge otters. Het zorgen voor jonge otters is noodzakelijk, wanneer hun moeder helaas dood is door een aanrijding in het verkeer. Samen met  andere vrijwilligers en de eigenaren van de RietNymf, staken leden van GroenLinks de handen uit de mouwen en lieten hun sociale hart spreken.

GroenLinks is een partij met sociale en groene idealen. NLDoet is een manier om die betrokkenheid concreet zichtbaar te maken. Vrijwilligerswerk is een belangrijke motor in onze samenleving. Vrijwilligers zijn het kloppend hart van vele sociale initiatieven. GroenLinks Weststellingwerf wil dit deze dag dan ook letterlijk ondersteunen.

NLDOET 2015_2

NLDOET 2015_3