GroenLinks actief tijdens NLDoet

GroenLinks Weststellingwerf deed voor het 6de jaar mee met de Nationale Vrijwilligersactie NLDoet van het Oranjefonds op zaterdag 11 maart. Dit jaar is gekozen voor het openluchttheater Het Darreltien in Ter Idzard. De zitbanken zijn vervangen door duurzame planken van gerecycled plastic. Tevens is het onkruid verwijderd en alles weer netjes schoon geveegd. In het openluchttheater worden in de zomermaanden op kleine schaal voorstellingen gegeven met muziek en verhalen.

Samen met andere vrijwilligers van het dorpshuis de Bult en bewoners uit het dorp staken leden van GroenLinks de handen uit de mouwen en lieten hun sociale hart spreken. GroenLinks is een partij met sociale en groene idealen. NLDoet is een manier om die betrokkenheid concreet zichtbaar te maken. Vrijwilligerswerk is een belangrijke motor in onze samenleving. Vrijwilligers zijn het kloppend hart van vele sociale initiatieven. GroenLinks Weststellingwerf wil dit deze dag dan ook letterlijk ondersteunen.